نگارنگار، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

عاشق پرواز

هفته خيلي خوب من

1392/3/25 11:42
207 بازدید
اشتراک گذاری

هفته گذشته براي من هفته خيلي خوبي بود، شنبه پيش مادربزرگم بودم و خيلي حال داد، يك شنبه كارنامه گرفتم و شاگرد اول شدم و با معلمم عكس گرفتم، دوشنبه رفتم شركت مادرم و بازي كامپيوتري و جوجه كباب، سه شنبه با دوستهاي عزيزم ( مهسا و شقايق) و مادر مهربونم و مربيهاي استخر شهيد كشوري رفتيم پارك آبي پارس، بهترين روز زندگيم بود خيلي خوش گذشت كلي سرسره آبي سوار شديم و هيجان زده شده بوديم، مادرم كمي خسته شده بود ولي ما بسيار خوشحال و سرحال بوديم، چهارشنبه مادرم پيشم موند خونه و پنج شنبه هم صبح استخر بودم و شب عروسي دايي يوسف عزيزم كه تو يه باغ زيبا بود پر از درختهاي آلبالو و شاه‌توت بيشترين قسمت عروسي، كندن ميوه از درختها بود كه به من و پسرخالم خيلي خيلي خوش گذشت، مرسي دايي جون كه عروسيت رو تو باغ خوراكيها گرفتي.

 

 

هورا به هفته گذشته. عالي بود عالي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشق پرواز می باشد