نگارنگار، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

عاشق پرواز

سفر پاييزي

1392/7/28 10:55
199 بازدید
اشتراک گذاری

توي مدرسه‌ها يه سفر رفتيم به ارمنستان، با اتوبوس و زميني، يه كم سخت بود ولي گروهي كه باهم بوديم كوه نورد بودن و كلي خاطره از كوه و قله داشتن و دوست خوبم آريانا هم همراهم بود و اينطوري حوصله من سر نرفت.

ارمنستان كشور قشنگي بود و خيلي خوش گذشت ولي من تركيه رو بيشتر از ارمنستان دوست داشتم و دلم مي‌خواد دوباره برم تركيه. شهرهاي ايران رو هم دوست دارم و يه سفري كه رفته بوديم كردستان خيلي خيلي دوست داشتم.

به قول مادرم سفر خيلي خوبه و بايد خوش بين بود تا خوش بگذره.

كلي از درسام مونده بود و وقتي برگشتم مشقهامو نوشتم و درسهامو خوندم و معلم مهربونم هم رياضي رو برام توضيح داد و عقب نيافتادم.

سفر رو خيلي دوست دارم و دلم مي خواد همش برم سفر...............

 

تا بعد دوستاي گلم...................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا
6 دی 92 11:21
هميشه به سفر عزيزم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشق پرواز می باشد