نگارنگار، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

عاشق پرواز

تابستان هم داره تموم ميشه

1392/6/4 10:03
225 بازدید
اشتراک گذاری

تو اين مدت كه نبودم، سرگرم شنا و كلاس زبان  و اسكيت و پارك و پيك حل كردن و گير دادنهاي مادرم براي رياضي كار كردن بودم و يكي دوتا مسافرت كوچيك به اطراف و در كل تابستان خوبي داشتم تا اينجا، البته مادرم يه كسالت چندروزه ناراحت كننده داشت كه خدارو شكر برطرف شد. من امسال برعكس سالهاي قبل ديگه به مهدكودك نرفتم و پيش مادربزرگهاي مهربونم بودم و خيلي بهم خوش گذشته و معني تابستون برام لذت بخش شده، خونه مادر بزرگها خيلي خوش مي‌گذره انگار همه چي در اختيار توئه و روي ابرهايي.اما مادرم ديروز گفت كم كم تابستون هم داره تموم ميشه و بايد به فكر آمادگي براي مدرسه باشيم؛ با اينكه براي مدرسه و دوستام واقعا دلم تنگ شده ولي از اينكه تابستون هم داره تموم ميشه دلم گرفت، ولي مادر گفت به جاي ناراحتي سعي كن از اين فرصت بهترين استفاده رو بكني و لذت ببري و من هم همين كارو مي‌كنم ، به همه باقي‌مانده تابستون خوش بگذره و خوشحال باشيد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا
4 شهریور 92 18:08
اره دیگه نگار خانوم،باید به فکر مدرسه باشی.کم کم باید حاضر بشی برای مدرسه. امیدوارم با روز های خوبی رو سپری کنی


مهساي عزيزم خوشحالم كه باهم در مدرسه هستيم، اميدوارم خوش بگذره توي مدرسه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشق پرواز می باشد