نگارنگار، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

عاشق پرواز

مهر زيبا ، پاييز دوست داشتني

1392/7/7 13:32
187 بازدید
اشتراک گذاری

ماه مهر هم از راه رسيد با همه خوبيها و سختيهاش، دلم براي دوستام خيلي تنگ شده بود و كلي از ديدنشون ذوق كردم، دلم براي مانتوي بنفش، ياسيه خودم ضعف مي‌رفت و تيپم رو دوست داشتم، كلاس بندي  شديم و بيشتر دوستام بامن توي كلاس خانم اميني بودن ولي مهساي عزيزم توي كلاس خانوم مرادي بود و منو غمگين كرد، زنگ تفريح‌ها اونو مي‌بينم ولي از اينكه توي كلاسم نيست، ناراحت شدم، استخر هم كه ديگه با من نمياد و كلي از هم دور شديم.

با اينكه اول ساله ولي با وجود كلاس زبان و استخر كمي درسام مي‌مونه و صداي مادرم بلند ميشه كه برنامه ريزي نكردي، آخه من ساعت يك ميرسم خونه، تا ناهار بخورم و استراحت كنم ساعت پنج شده و بايد برم، آخه چه طوري برنامه ريزي كنم؟ خلاصه بعضي وقتها خيلي دلم مي‌خواد كلاسها رو بپيچونمچشمک شايدم ياد بگيرم توي اين فرصت مشقهامو بنويسم، فعلا گيج شدم و نمي‌دونم بايد دقيقا چي كار كنم.

 

تا بعد............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا
9 مهر 92 15:06
سلام،حالا اشکال نداره با هم تو یک کلاس نیستیم ،توی شنا با هم نیستیم این سال قسمت بوده با هم نباشیم
خب تا بعد.....


آره ديگه، كاريش نميشه كرد ولي بدون من تورو خيلي دوست دارم مهسا جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشق پرواز می باشد