نگارنگار، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

عاشق پرواز

نهم دي ماه

1391/12/14 9:53
145 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب نهم دي  ماه بود، سالگرد آشنايي من و بابك، اين روز از سالگرد ازدواج برامون مهم‌تر و دوست‌داشتني تره، وقتي با هم ديگه از كلاس زبان اومديم خونه رفتم سراغ شام درست كردن به مناسبت سالگرد( لازانيا) غذايي كه هم نگار خيلي دوست داره هم پدرش، با خوشحالي گفتي آخ‌جووووووون، من همينطوري گفتم مي‌دوني امروز چه روزيه، گفتي: نه( خيلي بي‌تفاوت) منتظر شدم كه بپرسي خوب چه روزيه؟ ولي هيچي نگفتي، خودم گفتم امروز روز آشنايي من و پدرته، يه دفعه با خوشحالي فرياد زدي ميرم كاردستي براتون درست كنم ، عاشق كاردستي درست كردني، واقعا دلم ضعف رفت از اين همه ابراز احساسات، اصلا توقع اينهمه احساس رو ازت نداشتم عشق من. ممنونم كه مارو دوست داري.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساعتها
15 دی 91 13:03
ممنون که به من سر زدی دوست عزیز


مادرم وبلاگ شمارو خيلي دوست داره و از شما برام مي‌گه،‌ممنونم.





niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشق پرواز می باشد