نگارنگار، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

عاشق پرواز

هواي خوب

1391/12/14 9:55
188 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز دهم بهمن بود و ما تعطيل بوديم چون تولد حضرت محمد(ص) بود، شب قبل بارون اومده بود و هوا خيلي خوب بود و من كه چند وقت بود به خاطر هواي بد نمي‌تونستم دوچرخه سواري كنم با مادرم به پارك رفتيم و دو ساعت تموم دوچرخه سواري كردم و بعد از آن هم به خواسته چندماهم كه خوردن يه هات‌داگ گنده بود رسيدم، مادرم تو مصرف سوسيس و كالباس خيلي وسواس داره و كلي منو منع مي‌كنه از خوردن اين‌چيزها ولي ديروز بالاخره برام ساندويج خريد كه خيلي به من چسبيد. خيلي خوشحال بودم هم به خاطر هواي خيلي خوب و تميز، هم دوچرخه سواري و هم ساندويج.

 

5شنيه هم تولد عرفان دعوتم، پسر دخترخاله مادرم كه تازه يك ساله شده، براش يه ماشين خوشگل خريدم و وقتي رفتم براتون مي‌گم كه خوش گذشت يا نه.

 

تبصره: مادرم هميشه مي‌گه هر جا ميري بايد خودت سعي كني بهت خوش بگذره ،من كه نمي‌فهمم چي مي‌گه  ولي حتما حتما درسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهرزاد جان
11 بهمن 91 12:07



مرسي كه به من سرزديد، خوشحال شدم، ببخشيد دير جواب دادم.
نرگس مامان باران
17 فروردین 92 12:56
سلام عزیزم سال نو مبارک
من یه دخمل قلقلی دارم که تو جشنواره عکس شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید و به دخترم باران مظفری امتیاز 5 رو بدهید چند لحظه بیشتر وقتتون رو نمی گیره ممنون از شما
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6









سلام، حتما اين كارو مي‌كنم، مرسي كه به من سر زديد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عاشق پرواز می باشد